ama arkadaşlar iyidir



17.12.2016

Balıklar sürekli konuşuyor, habire bir şeyler anlatıyor gibi geliyor bana. Ya da dudak mı oynatıyorlar sadece, dalga mı geçiyorlar yani. Hani biz onları ti'ye alıyoruz ya, ti'ye almak da ne kadar züppece bir deyim, ilk defa kullandım sanırım hayatımda. Ama adam, the fish knows everything derken ne demek istedi acaba, yani hakkaten ne demek istedi. Hakkaten, de bu ara favori kelimelerimden. Dönem dönem değişiyor malum hepimizin sık kullandığı kelimeler, özellikle Ankara'daysak. Ankara'ya bu atıf laf olsun diye aslında. Zira mekan çok güzel ama çok cumartesi kalabalığı var ve korkarım tüm masalarda habire laf lafı açıyor, bugün favori bira mekanlarıma da gitmek istemiyorum, çünkü Orhan Gencebay çalmağa başladı ben müziğin sesini açın dedikten sonra. Ama ben müziği açtırdım, herkes de sesini arttırdı müziğe muhalefet edip sohbeti koyulaştırmak için, halbuki hiçbir anlamı böyle bir ortamda yapılan sohbetin, sadece kafa hoşluğu, etme daha iyi. Tamam da bu balıklar niye böyle bakıyor. Bu da mı yalan olan gerçeklerden. Sabredin, ben barı açtığımda gerçek olacak her yalan, şu an tüm gerçeklerimiz yalan.