ama arkadaşlar iyidir



11.03.2017

Telefonumun şarjı var, merhaba, ve ben bundan mutluyum. Siz elbette uyumuş olabilir ve bundan haberdar olmayabilirsiniz. Salvador Dali'nin hikayesini biliyor musunuz, efendim neymiş de bıyıklarına bal sürüyormuş da sinekler konsun diye, sonra da sineklere sinirlenip ana avrat düz gidip yaratıcılığını konuşturuyormuş. Bunun akla sığmaması değil benim derdim, hayatımda birki kere sanatsal yaratıcılıkta bulundum ve çok iyi anladım ki sanat sakin kafayla yapılır, lakin elbette hepimiz mitleri severiz. Ela'ya sorsan şimdi o çizimleri bıyığını burup da mı yapıyorsun, o da eminim diyecektir ki, hayır, atomları yararken yapıyorum. Alın bize malzeme biliminin temelleri.

Peyote'yi neden mi bu kadar çok seviyorum. Beni bu aleme 'introduce' etdi diye değil elbette. Ne çok elbette. Çünkü, kimse beni tanımıyor artık. Eskiden olsa belki ama şimdi daha bir seviyorum, ha eskiden sevme sebebim kimseler beni tanıyor olsa da müzikleri iyiydi, şimdi her şey orta halli, tıpkı benim gibi. Kısa boylu erkekler kısa boylu kızları sevsin diye tabii değil, gençnsanların müziğe bağımlı ya da bağımsız ama müzikle salınımları hoşuma gittiği için, bilvesile olabilir.

Telefonuma daha evvel de bahsetmiştim bi mesaj yazım programı yükledim, ha bunu tahmin edip de benim işimi kolaylaştırsın diye yapmadım elbet, türkçe karakterler için yaptum ama o kendini ve bendini aştı ve benim yazacağımı tahmin etmeğe cüret etdi. Bilerek yapmamakla birlikte onu şaşırtmak o kadar hoşuma gidiyor ki. Makinalar böyle densiz oluyor işte.

Makinalaşmak istiyorum, trim trak.?