ama arkadaşlar iyidir



17.09.2018

merhaba.

geceyi ikiye böldük mü?
manaki mou? manaki mou?
haydi hep beraber söylüyoruz;
keklik idim vurdular,
kanadımı kırdılar,
daha ben ne idim ki?
annemden ayırdılar.

girdap bilir misin,
hani içine düşersin. örümcek ağına benzer gibidir. bir şeyi başka bir şeye benzetmek dünyanın en yanlış şeyi, en büyük hatası olsa da buna düşmeden yapamayız ya hani, ki ben az düşerim. sizlere, yarım bırakmadığım şeylerden, kendimi benzettiğim şeylerden, pencerelerini pervazlarını perdelerini pelerinlere benzettiğim evlerden söz edecek değilim. çünkü benzetmek abarttığım bir şey, ama çok yanlış. girdapı bilirsin, bu saatten sonra anlatmamın lüzumu olmasa gerek, hani uyuşma başlar, bazen ellerinden kollarından başlar ve ayaklarında bacaklarında son demini hissettirir. diyelim ki mr'a gireceksin, uyuşma başlar, bitsin bitsin istersin ama bitmez. yok girdaptan kastım bu değil. mr'ın biteceğini bilirsin ama girdap öyle değildir, habire dönersin içinde, "aşk adamı vurur, döner döner vurur, döndükçe vurulursun, vurdukça dönersin" kuşçu'nun dediği gibi. uyuşma burnundan başlar, uyuşmam burnumdan başlıyor. girdapım ordan başlıyor.