ama arkadaşlar iyidir



3.04.2011

baba ben bu gece tüm halkımız için içtim. bu yüzden biraz çokça içtim. kapıları çaldım sonra bana. sana burda bu ilk ve son hitabım olsun mu baba. baba bugün dağlar yeşil boyandı. zeki müren üzüntüsünden gümbür gümbür ağladı. gök sarssıla sarssıla boşaldı. baba bugün bir kızı daha hayatımdan çıkardım. baba hayatımdaki tüm kadınları çıkarmaya niyetliyim bu ara, kapı önünde yer var mı. baba bana birazcık balkon var mı. burdan köy yolunda, kenarda arabayı durdursak da davul zurna orkestrası gelse, çalsa da oynasak, dizlerimi yere vurmaktan morardığını ancak bir sonraki gün fark etsem. kader diyemezsin sen kendin ettin,i senin için istesem. bağıra bağıra ovalara yayılsak, buna kendimiz yine hayran olup bayılsak. otuzuma dayadığım merdivenin basamakları arasında eksikler var, dikkatle çıkıyorum baba. bu merdiven ahşap, bu merdiven tahtakurusu. şimdi tam, boşver. benim beyaz veya bembeyaz veya bir koyu tonda sevgililerim oldu baba. şimdi hepsinin hayatlarında biri var. mutfakta biri mi var baba, ya yatak odasında.

Hiç yorum yok: