ama arkadaşlar iyidir



16.04.2011

kestirme bi ol olmalı ben den sana
ben san getirecek değil a
yerdeğiştirme yeter dostlar
özür mözür kurtarma zömrümüzdeki gediği

iki kişimiz arasında ne zaman sessizlik olsa 'konuşsana birtanem' şarkısı iner aklıma tıpkı bir vahiy gibi. böyle dediğime göre vahyin nasıl indiğine şahit olmuş olmalıyım, değil mi, hayır olmadım, teğet geçtim. susmak neyi halleder.

ses yükselir. kurduğum şeyleri unuturum. beyaz bir kadın düşlerim. hep beyaz her yeri beyaz. keep breathing.

şimdi, tabii, burdan nasıl göründüğünü bilemiyorsun, bundan doğal da bir şey olamaz. türk kahvesi yaparken soğuk suya koyacaksın kahveyi mutlaka, köpüğü daha verimli oluyor. kızlar şapka takmasın, şapkayla çıkmasın mesela, bere taksın onun yerine, şapka da neymiş, hele o kasket yok mu. sözüm madamlardan dışarı, onlar püsküllü tüylü fötr şapkalarını lütfen takmaya devam etsinler, hatta şapkadan sarkan bir tül de olursa, seviniriz. hem bere güzelle çirkin için çok iyi bir ayraçtır. bence dilinizi de fırçalamalısınız, biliyorum mide kaslarını harekete geçiriyor ve sizi zor duruma sokuyor dili fırçalamak ama sağlığımız için böyle gerekiyor.

kitapyurdu.com'dan kendime kitap bakmayı çok seviyorum, almıyorum sadece bakıyorum, gözümün kaldığı da oluyor ama napalım. gittigidiyor'dan pikap ve radyo bakmayı sevdiğim gibi. bana bir radyo alsana, ben de sana alırım, ödeşirizz.

benim o an ona göre bir kafaya sahip olmam gerekir. bekle. sigara içmek ellerinizin yaşlanmasını sonuç olarak doğurur, bu yüzden az içmelisiniz.

mutfakta biri mi var baba

Hiç yorum yok: