ama arkadaşlar iyidir



10.04.2010

ankara ayazı sabah beni üşüttü. komutan üşüdü biraz bugün. hadi deyin ki sabah erken kalkıldığından soğuktu, ya şimdiki soğuk atağa ne demelisiniz? ankara bugün bol müzikli olacak, halbuki alakası yok. bilmiyorum işte. komutan askerlik vazifesinin sonlarına doğru uygun adımla ilerliyor. sağ baştan sayıyor. şafak demiş coni moni, ben mi tutayım lan bundan sonra nöbeti? şafak demiş comolokko, ben mi yapayım mıntıkayı? şafak demiş çek git buralardan, ben mi çıkayım çapraza geceler boyu? yeter yeter yeter, öleceksek ölelim. komutan bugün sabah ayazda kaldı. elleri yiğne yara bere, saklayacak yer de yok. komutan askerliği yedi bitirdi. askerlik komutana güzel. çarşı izni dönüş saati akşam yediye çekildi, komutan bugün şarkı dinler başka bir şey istemez. birkaç güzel kız yüzü görür sokakta. daha ne? komutan bugün içmeden sarhoş bile olur. mustafa'yı arar, tesadüf ahmet de ankara'daymış. komutan ankara'ya veda telaşına filan düşer bu haftasonu. komutan önümüzdeki hafta ameliyat olacak, sonra da orgeneral büyük bir bakmışsın çakmış yimmibeş gün havadeğişimini. artık küplere değil, şeker küplerine binecek komutan. komutan sıkıldı bu cevapsızlıktan, inançsızlıktan. birkaç saksı alıp mevsim geçmeden birkaç çiçek dikecek.

allahtan reva mıdır çilek mevsiminde içerde bekletmek. komutanının bir tanesini hor görmesinler.

Hiç yorum yok: