ama arkadaşlar iyidir



10.04.2010

that's amore

burası benim eski ve aynı zamanda müstakbel evimmiş, arasıra uğramayı ihmal etmediğim, arasıra süt ve ekmek taşıdığım ama kapının kimse tarafından açılmadığı, arasıra bahçesini sulayıp rutubetlenmesin diye pencereleri açıp havalandırdığım, arasıra evde biri var sansınlar diye ışıklarını açık bırakıp gittiğim, arasıra bir şarkıyı loopta tekrara alıp öylece elektriklerin insafına bırakıp gittiğim ve ben tekrar gelene kadar kimi zaman çalan. arasıra çocukların bahçesine erik diye dadandıkları, halbuki erik mevsimi düşmedi sayın seyirciler henüz sinemalarımıza. erik mevsimi tekrar geldiğinde bilin ki bu bahçe tekrar canlanacak. havuç ise her daim bizim meyvamız. hakan havuç hikayesini biliyorsunuz, şu çocukken sarı çocuk. hişşt çocuk, beni de cebinde götür. ya da, eylül'de cehennemin dibine gidelim mi? ne dersiniz? mavcı verdik değil mi ortalığa. ah nasıl üzüyor beni bir bilseniz bu ayrıntılar. kapı zillerini düşündükçe ağlayacağım tutuyor, kapağı açık posta kutularına kafam çarpıyor, hele bir yol sokaktan bir satıcı geçmesin, veya, kediler bir balkondan komşu balkona zıplamasın, hıçkırıktan helak oluyorum böyle kıçıkırık düşünümler için. elbet bu düşünce komasına ne zaman girdim, ne zaman yoğun bakıma çıkı çıkı çıkıp geri döndüm bilmiyorum, bilmiyorum dedimse de bana kalırsa inanmayın, sıklıkla yalan söylerim ve bunun yalan mı doğru olduğunu üstünden yıllar geçse dahi kestiremem. ya da ne bileyim işte, bir ağacın üzerinde tomuğcuk göğdüm mü içim biğ hoş oluyoğ. cümle kurmanın acaip bir çekiciliği var benim gözümde, hani bazen insan, özellikle erkekler için geçerli bu, açık bir sahne gördüğünüzde engel olamazsınız ya cinsel uzvunuza, alır başını gider. ben de harfleri gördüm mü öyle oluyorum işte, alıyor bir heves heves. ah ne diyordum, demin mesela cesaretimi topladım, sizin de böyle olur biliyorum ama üstüne üstüne gidersiniz zaman zaman, ben de böyle yaptım, o şarkının üstüne üstüne yürüdüm, o da allah ne verdiyse girişti bana, hababam güm güm güm.

pim çek bomba at, pim çek bomba at.

sabah beşte arama / ben dağlara çıkarım / elini verme bana / g3 gibi sıkarım.

azcık geziyim kız.

Hiç yorum yok: