ama arkadaşlar iyidir



28.04.2010

değerli bayan rotring,

muvazzaf askerlik hizmetimi huzurunuz dışında bütünlemiş bulunmaktayım. sıhhi münasebetsizliğim neticesinde yirmi gün kadar erken terhis oldum ve bavulumu alıp imrenen gözlerin el sallayışları eşliğinde nizamiyeden çıktım. girişim ve çıkışım arasında epey bir fark bulunuyordu takdir ederseniz. bavulumun ağırlığının sıhhi nizamımı bozmasını mukabil bir taksiye ıslık öttürdüm. atladı geldi. ve ankara’yı son kez seyre koyulduk. sonra sonra havaalanına vardım ve ankara’nın kendine münhasır kokulu havasını son birkaç kez içime çekip check-in’imi yaptırdım. gidiyordum. bir bilseniz. gidiyordum işte. el salladım şehre. ve indiğimde bana koşan kimse olmayacağını biliyordum. ve gittim. ve indim. şehrin bütün kokuları burnuma üşüştü, yavaş olun ağalar, dedim.

rakı kokulu şehrin içinden geçerken çocukluğuma dair birçok görüntüyü tazeledim. bahara son bulmadan kavuşmak beni, bir bilseniz, ne çok mutlu etmişti.

o doğup büyüdüğüm eve vardığımda, iğde kokuları uçurtma uçuruyordu. size bir tutam iğde yaprağı, çiçeğiyle birlikte.

Hiç yorum yok: