ama arkadaşlar iyidir



22.03.2011


merhaba merhaba!


yazmadan geçen birtakım günler var. o günler, hani yazmadan geçenler, hayattan geçen ta kendileri. . bi mod var da, ona giremiyorum bi türlü. çektiğim şutlar direkte bile patlamıyor. biliyor musunuz, iyi bir şutun direkte patlaması ve geri dönmesi futbolcunun duyacağı gurur ve yaşayacağı ego patlaması için gol olmasından yeğdir, ben bunu bilirim.


dün gece erkenden yatmış bulundum. çünkü gece uyanıp fabrikaya gitmem gerekiyordu. nitekim bunu böyle yaptım, bu şekilde. bu arada masa lambamın ampulu patlamış durduk yere, sinirlendirici. her neyse, erkenden yatarken düşündüm kü, gece kalkmamda kolaylık olsun müziği açık bırakayım, nitekim bunu aynen yerine getirdim. gece bir de uyandım ki ne çalsın, bu şarkı, bir de ne görüyordum ki, bu film, orange road,


Hiç yorum yok: