ama arkadaşlar iyidir



1.03.2011

tam da bir çılgınlık yapayım diyorudım bu ara ama blogger'ı kapatmışlar, dini bir lider ölmüş, ne? siyasi mi, ne alakası var, ben içerdeyken. bugün işyerimi birbirine kattım. birbirine girdim ben ve amirim. açtı ağzını yummadı bir türlü, ben diyeyim yarım saat, sen de bir saat habire pırrrrrrrrr. hatam yoktu tabii ki bütün memurlar gibi. üstelik de dişi. her dişi kuşun eti yenmez farkındayım. ama ben de bunca üstüne gelinmeyi kaldıramazdım, skerim demedim tabii, erkek olsa derdim muhakkak, "ama siz," diye girdim söze, ve lafı ağzımdan aldı. tam "ama siz," diyorum lafı tekrar tekrar ağzımdan alıyor ve artık geri vermiyor. böyle yapacaksan seninle çalışamayız dedi, ben de yapacağım çünkü ben buna inanıyorum dedim. kurabildiğim tek erkekçe cümle bu oldu. kimden güç alıyorsun, dedi. sustum, ve personel birimimize gidip imzalayıp verdim. boru mu, sektörün geleceği istifa ediyor, hahaha, kolay mı kabul etmek, etmediler tabii. halbuki ne kadar sevinecektim. belki dünyanın bir ucunda beni düşünenler vardı, belki dünyanın bir ucunda beni isteyenler vardı, fırsat bu fırsat olurdu, askerliğimi de yapmıştım, ehliyetimi geri almama daha sekiz ay vardı ama olsundu. belki azat etseler beni, ne kadar da uçabilirdim ben buna, bir kanat çırpar iki dakika süzülmeme yetirirdim onu, tasarruflu kullanırdım kanatlarımı. belki kodumun dünyasının hiçbir ucunda kimse beni istemese de ben gidecek yer bulurdum, yapacak iş. olmadı, olmayacak biliyorum. yediğim laflarla kalacağım. çalışmak bana göre değil dedim kendi kendime, gözlerim filan doldu, aldırmadım. ortaokuldaki rehberlik hocasının yaptığı testte boşuna mı bahçıvanlık çıkmıştı sanki bana uygun meslek. zaten blogger'ı kapattıklarını ilk duyduğumda hayatımda ilk defa artık bu ülkeden gitme zamanının geldiğini anladım, samimiyim ki ilk defa. iki güzel çocuğunun da panjurunun da balkonunun da mına korum deyip.

ben şimdi, birazcıktan içki içeceğim, ve bilirsiniz yazılarımı salim kafayla mutlaka yazarım. sonrasından mesul değilim. ben şimdi. ben, kaç kere ben, perşembe akşam istanbul. salı modena.

Hiç yorum yok: