ama arkadaşlar iyidir



19.02.2011

aşkımız aşkımız derken. aşkımızı en son ne zaman suladık sevglm. yo hayır, aşk tesadüflere bırakılacak bir şey değildir, şahsen ben olsam bırakmazdım, tutardım peşinden sappık gibi takip eder sonra bir dükkâna girdiğine yağmur altında bekler, sonra çıkmazsa hay diye küfreder-dim. çıkarsa sevgilisiyle buluşana dek onun olurdum. bunu boşverdim. izmir'de yağmur muşambalardan tepelere damlarcasına yağardırken kendime sabah onbir sularında bir birayı çok mu göremezdim, hayır hayır. you don't have to, roxanne. kafa da kafaymış ha, kafa da kayaymış ha. iyi yağmur yaptı bugün hakkaten, bahar da geliyo mu ne oy. akşama dolunay var, bize de bekleriz galiba. dolunay tanrının başarılı bir projesi, müthiş bir senkronizasyon ve ahenk, ile uyumu, hele o sahneler adeta başarılı bir fotoğrafçının elinden çekilmiş, deklanşöre abanılmış gibi. o sekanslar yok mu o sekanslar, bilemedim ne diyeceğimi ben şimdi. müzik müzikse müziktir artık. anita lane hep söyler, tekrar tekrar söyler, the world's a girl der mesela, yalan mı mını kıyım.

Hiç yorum yok: