ama arkadaşlar iyidir



15.02.2011




- benim arkadaşım olsana
- ne arkadaşlığından bahsediyorsun sen
- ne bileyim sen paleti tut ben boyayayım mesela
- ama kıskanmak yok ona göre
- ama ben kıskanırım ona göre
- saçını da keserim istersen. saçını da çekerim istersem
- hep ben konuşayım ama. sen hep dinle beni. sadece güzel günlerde görüşelim. güneşli ve çiçekli günlerde
- bana uyar bu ama bir şartla
- neymiş o
- çiçekli fırfırlı elbiseler giyip fırıl fırıl dönmeni istiyorum etrafımda pırıl pırıl
- beni en yakın ağaca kadar kovalayacak mısın bir de
- dalga geçtiğimi mi düşünüyorsun
- bunu kesinlikle böyle yapıyorsun
- kibrit ister misin?
- evet evet evet! köküme de suyundan lütfen!
- keşke bana oyun oynamasan
- arkadaşlık isteyen kimdi aramızdaki
- buna çalışıyorum
- ama arkadaşlık bir süre sonra aşka dönüşecek tamam mı
- başka türlüsünü istemem zaten
- külotlu çorap çok güzel bir şey olsa gerek, en azından renkleri, palet gibi
- aa benim bir sürü var, hepsinden birkaç tane
- ankara’daki bütün sokakların çiçekçilere çıkıyor gelmesi gibi bana, benim için çin çin de giyecek misin
- giymemle çıkartman bir olmayacaksa neden olmasın, biraz zahmetli çünkü
- sevgilin çok mu yakışıklı
- sevgilin çok mu güzel
- onunla evlenmeyeceğim ki
- benim sevgilim artık yok
- yok artık!
- delikdeşik yüzünde sivilce izleri bulunan, kel erkekleri sever misin
- ben çirkin erkekleri severim. neden bu kadar aleladesin
- sıkıcı desek?
- sana aşık mı olsam napsam
- fazla bir tercihli yönelim (preferential orientation) oldu bu bilimsel olarak
- bu son konuşmamız galiba
- tek insansınnnn, tek insansınnnnnn…..
- benimle konuşurken zekanı kullanma olur mu, yapay oluyorsun
- ben de babam da dedem de içkiye ve karıya kıza vursak kendimizi rahmetli rahmetli
- kadının elma soyması kadar öyküsel olurdu bu
- benim arkadaşım olsana
-

Hiç yorum yok: