ama arkadaşlar iyidir



16.02.2011



- bence park ve bahçeler müdürü olmalıymışsın sen
- sobacı ve emsali sanatkârlar odası müdürlüğü de kabulum
- akvaryum manyakları derneğine üye misin
- ne zaman bırakacaksın
- seni mi
- beni ve mle kafa bulmayı
- kafa yapma sen de o zaman
- sahi misin sen
- bizatihi ahi olduğum söylenir
- yıldız parkı mı abbasağa parkı mı
- soğuktu ve yağmur çiseliyordu
- bundan da bahsettim di mi, sana anlatmadığım bir şey kaldı mı
- sana bi kolye aldım, kalp şeklinde, kapaklı
- aa kalp kapakçıklarında sorun var bunun
- hayatta en çok yeni yıla kimlerle girdiğini merak ediyorum sanırım
- hayatına merak edeceğin yeni şeyler ekleyebilirim
- nasıl gülüyorsun
- that's amore söyler gibi, gamzem yok ama dudağım sağa çeker gibi gülüyorum
- ben de elimle ağzımı kapatırım özellikle kahkaha atarken
- bunu benim hoşuma gideceğini bildiğinden söylemiş olabilir misin böyle yapmadığın halde
- evet beni sevmen için her seveceğin şeyi yapabilirim ama bu doğru değil
- beni hiç görmediğin halde bana bu kadar aşık olduğuna nasıl inandın
- seni buna inandırabileceğime nasıl inandım
- bana niye gıcık oluyorsun
- bunları boşvermeliyiz, olmalı mı olmamalı mı
- sevgilim çok güzel bir kelime değil mi
- evet kelile ve dimne'den geliyor
- binbir gece masalları'nı tercih ederim
- benim olursan sana her gece okuyacağıma and içerim ama bir daha şartla
- nedir o
- rengarenk giyeneceksin, rengarenk olacaksın, hep güleceksin
- çenemi avuç içime dayayıp, parmaklarımı da sağ yanağıma perde yapayım mı
- evet evet evet! öyle yapıp bana bak

Hiç yorum yok: