ama arkadaşlar iyidir



9.02.2011

m.külahlı'nın yeni videosunu seyrettin mi
çay yapiim mi sana
bira ister misin
karnen nasıl
iş ve işçi bulma kurumuna kaydoldun mu
örgütte havalar nasıl
şu kalemin ucunu açar mısın lütfen
bornozumu bulamıyorum yıkamış mıydın onu sen
yarın traş olmalıyım, iki gün oldu göze batar
"düş ben gibi bir aşka, sadakat ne imiş gör" adlı şarkıyı bilen dinlemiş biri olacak mı ömrümün bir kenarında
çaya atılan şekerin standart bir değeri var mıdır olacak mı bir gün üçü birarada gibi
üçü birarada olan adalara yarımada adını taksak
adını kahpe koysam bıraksam öyle kalsa
tecrübelerimden pekiştirerek keşfettiğim çeşitli mest etme tekniklerim var elbette
bu sadece deneme üretimiydi, mass production'a geçtiğimizde gör sen şahane nasıl olunurmuş
telefon faturan ne kadar geldi
su faturasını önümüzdeki ay mı ödesek diyorum
şu sigarayı da azaltsak iyi olacak
sana ağrı kesici mi alayım gelirken bira mı istersin yoksa
tuvalet kağıdımızın kalitesini düşürebiliriz pekala
yeter ki hayattan tasarruf etmeyelim
seni ısırabilirim south american girl
şu uzun gecenin gecesi olalım mı ne dersin
we all leave in a yellow submarine miyiz hâlâ
şu gömleğimin düğmesi düştü ya, bulamıyorum da, buna muadil bir şey ayarlayamaz mıyız
valla tam on sene önce aldım ben bu botları
masa lambalarına şeyy lambalarını, seviyoruz di mi
ama en çok da akvaryumları seviyoruz

dünyanın en çok bu huyunu seviyorum

Hiç yorum yok: