ama arkadaşlar iyidir



31.01.2011


outer space is a lonely place

-oğlumuz olursa defol kızımız olursa aptal koyucam adlarını
-oğlumuz olursa moloz kızımız olursa mıcır koyucam adlarını
-salak koysan daha isabetli bir vuruş olurdu bilirsin, beynimden ışınlanmışa döndürebilirdin beni
-şurası çok acıyor, bak bi, bi dokun
-benim de şurası acıyor ama buna kafa yoran yok
-kendini arabanın önüne atıyosun, bok yoluna gidiyorsun. kaldırımda beraber elele yürüyorduk halbuki
-telefon rehberindeki ismimi değiştir ve "çiğ kadın" yap, olur mu
-bu eski sevgililerimden hangisini bile unuttuğum birinin adını "kezban" diye değiştiren sen misin rehberimdeki
-keşke beni arasan ve sesini duyabilsem
-hani senin bi benin vardı omzunun üstünde, onu boyayabilir miyim her defasında farklı renkte
-bana mısır püskülü koleksiyonunu göster lütfen
-turunçgillerden misin sen
-yanımda olmadığın günlere yama yapıyorum ben
-kalbindeki basın toplantısında tek gastecin olmak istiyorum, yalnızca bana konuş
-ama beni daha fazla sevmezsen davamız düşecek sevgilim
-yanımda olmadığın günlerde tebdil-i kıyafetle kanalizasyona düşüyorum
-bizim bilmeceli masalımızda onlarca lamba arasından sadece bir tanesi bu duya uygundu sevgilim ve ben bunu sonunda buldum
-bensizken, seni nasıl sevdiğimde ışığı bir dakka aç kapa
-kalbimdeki ozon tabakası delindi senin yüzünden, ekolojik dengem bozuldu, habitatımdan ayrı düştüm
-gömleğinin düğmelerini üzerindeyken dikip iğneyi kalbine çuvaldızı kendime batırmak istiyorum sevgilim
-"bi daha o kızı görmiyceksin konuşmıycaksın selam bile vermiyceksin"
-okul var mı bugün, öğretmenini seviyor musun
-ben bugün üzgün bir çorba içtim
-taklit de yaparım istersen
-sevdim inanamıycaan kadar seni esmer kız
-üzgünüm reytingin düştü koçum

çok hopba bir kız mı, hayır bence değil. muntazaman zaman / murtaza'm aman. yeni türkü yazdım olmuştu muymuş? burası duştur, gel yıkan bence. yolları tokuştur. bam teli atanda / kafa sökende. yeni türküm devam ediyor, şurası tırt izmir radyosu. alkışlalar doldu bugün / aney / arthur doğdu bugün. ne demiş hacı hasrettin: "ye türküm ye.", orası tırtıl istanbul radyosu.

belki de o bir delgi. tavus kuşu çalarım. biliyorum sen de madonna olacaksın. belki de blues biri o. hoşlanmak yetmez ayrıca. belki de istanbul beşiri hoyratı. ahaha delgeç de bir ilgeç, buyur geç içerimden, delebilirsin, deli mi ne, ne münasebet. kaç dakikalık bir şarkı olmalı sence, makul bir şöy seyle. makus talihimi yeneyim. muhabbet kuşu da sen olursun, sevsin diye zeki müren. aman yesinler yesi

hani bir istikbal marşı olduğunu hiçe sayıyorum, o halde bir şiir dünden beridir. ahmet akif koyanlar varsa da çocuklarının adını, farketmez o da bir şairdir. down sendromlu mic inc. keşişlemenin hangi yönden estiğini ezberleyince şair olacaksın. bu satıra da çocuklarının yazsaydım üsttekiyle aynı yere gelecekti, den den, gibi. noktalar arasında boşlukları uzat lütfen, yoruldum.

elved hesabına göre a [ebced değil miydi diyecek ordan meraklı bir azbilir]

kucağıma oturtup onu çok söveceğim. hayır, kimsenin buna izin vermesine izin vermeyeceğim.

elved a.

-kuantuma çakayım sana bi şey olmasın doktor

Hiç yorum yok: