ama arkadaşlar iyidir



19.06.2010

bütün fincanlar dolar
'the album leaf'-'always for you'
açılan yapraklar solar
ben sana bir şey söyleyeyim mi
ilaç paketlerinin jelatinleri filan
senden almak sana çarpmak kendini sonacığıma ikiye filan dölmek
üçe bölsek halbuki bir çocuk peydahlamak
ameliyat masalarından öylece miraca kalkar gibi kalkakalmak
getirekoyayım mı şu biberi ister misin
ağzıma filan sür ya da ne bileyim pipime
çalışmasın bir daha hiçbir vapuru denizlerin
şilepleri hakeza
sigara bir süre sonra sigaracık olur. çocuklarının adı izmarit
ya bizim çocuğumuz? sevmiyoruz dilara
suzidilara tabii ki
ya da muhayyerkürdi
parfümüm bittti tükendi, kuruttum terastaki bütün türemiş çiçecikleri
ıslak mendillere ne dersin, göbeğindekileri silelim mi, popondaki makileri
mandalinalara borcumuz var
portakallar oralı değil
sırf senin kulağına gidip gelsin diye diş fırçalarını seviştiriyorum porselenlerde
bira açacaklarını cebimden eksik etmiyorum
ötüyor bütün metaller her havaalanlarına girişimde
bir de çıkarıp bakıyorum ki sana aldığım kapaklı kolye
kapaklanıp kalıyorum olduğum yere
bütün bir ordu üstümden geçti daha geçenlerde
ancak ölümle, ancak kandilliden sezilmiş kandil gecelerinde
dedemin mezarı başında, hani babaannen rahmetli olmasa, dedem rahmetli olmasa
bari onları diyorum teğelleseydik birbirlerine
akraba evliliği olur muydu sizinki, siz derken senle benimki
bugün karneler günü, frapan kağıdı hediye edeceğim bütün üniversite mezunu güzelim genç kızlara
herbiri bana bakıyorlar birahane adını verdiğim alsancak caddelerinde
kardeşler bu dünya tam da bana göre
çünkü plakalar tam da benim istediğim yönde
dünya da o yönde dönmesiyle, halime istediğim hali katmakta özgür bırakıyor beni
denizi görmesi, denize bakması, denize dalması gibi bir kadının
bıyık bırakıyorum her olduğum yere
bıyık bırakıyorum her olduğum dudağa
ısırıp ısırıp bir marulu tam da orta yerinden
bütün pısırıklığının intikamını alıyorum çocukluğumun
ya da bütün ısırganlığı salıyorum çocukluğa
bıraksalar oysa
bırakmadılar
bırakmadım ki bırakılayım
doğumgünüme desen kalan üçbeş gün, tamını bilmiyorum
sayın milletvekilleri, bilyelerimi topladım ve kellerinize diktim
bir avcum vardı dünyaya karşı öpülecek
onu da biriktirdikçe biriktirdim
arabalar su birikintilerine dikkat ediyorlar artık yanımdan geçerken
ıslanamıyorum
uslanıyorum ıslanmadıkça

çünkü
bütün bu filmleri tab ettirmem lazım anlıyo musun

Hiç yorum yok: