ama arkadaşlar iyidir



1.06.2010

Yalnızlığın Bıyıkları Var

a) kedi bıyığı
b) pos bıyık
c) fındık bıyık
d) kordela

*************************

eski evlerin sokak kapılarında, kapıyı çalma ifadesi olan el figürü'nden çok korkmak var ben.

çekirdek, ince belli küçük çay bardağıyla ölçülür ve kağıt külaha konur, satılır, yenir, içlenir.

sen, olsan da, bir kutu kolanın, kutu biranın neyim, üzerindeki açma halkasını bir sen bir ben vurup vurup düşürmeye çalışsak. anlatamadım di mi, öğretirim ben merak etme.

*************************

hadi bütün bölük, hep beraber:

oğoğo
armut dalda asılsın
hakan çavuş nasılsın
o güzel dudaklardan
o güzel yanaklardan
güzel kızlar asılsın

************************

2009 model arkadan vuruk bir acım var. rüyamda kurbağalar basmıştı her tarafı, ve yattığım odanın hemen penceresinden dalan limon ağacına bir maymun tırmanıyordu. hayvanları seviyorum sanırım.

Hiç yorum yok: