ama arkadaşlar iyidir



22.07.2010



açıkta bir şey bırakmaya gelmiyor bu dünyada, karıncalar hemen üşüşüyor:

çukurcuma'da yeşil koltuklar satılır ya hani. buruşmuş sigara paketlerinden ve sigaralardan nefret ederim. tarz olarak soft paketler bana daha uygundur ama bu takıntım yüzünden box alıyorum istemeye istemeye. sigara pakedini açar açmaz naylon şeridi düzgünce katlar ve paketten çıkan kağıdı o naylona sarıp küçük kare haline getirir ve onu atacak bir çöpkutusu ararım, bunu yıllardır yaparım. bugüne kadar de'yi ayrı yazmayı bilmeyen herhangi bir kadınla birlikte olmadım. cep telefonunda mesaj yazarken bile noktalardan sonra bir boşluk bırakırım. bu da benim boşluklara olan düşkünlüğümden mi gelir bilmiyorum. boşnakları severim ayrıca. ekmek almaya gittiğinde gelene kadar ekmeğin ucundan yer misin sen? ona göre baştan anlaşalım, ama ben de dayanamayabilirim, söz veremem. çamaşırları asarken ağzında mandalla seni hayal etmek, ne bileyim işte, karnına leğeni dayamış bir şekilde balkona çıkarken düşünmek, bunlar benim hoşuma giden şeyler.

amaan boşver. sktır et hatta üşenmezsen.

Hiç yorum yok: