ama arkadaşlar iyidir



20.07.2010

"ben senin hayatından gittim oğlum, hadi dur o sarı odalarda durabilirsen" ne demek? içki içince kulaklarımın ağır işittiğini işittim. dün akşam evlenen çiftlerden biri göçmendi, göçmen orkestrası geldi, ben çok sevdim. hele bir de rodop dağları bre pakizem çiçek döşeli şarkısını çalınca çıkıp ortaya durasım geldi. göresim geldi. bu adını verdiğim türküyü nazım ve benden başka kimse sevmedi. nazım'ı bu yüzden çok yakın arkadaşım olarak sevmiş olabilirim. mesela mapushane çeşmesi yandan akıyor yandanı veya bahçede hanımeli sen ettin beni deliyi sadece sarı'yla ikimizin sevmesi gibi. bazı şeyleri sadece iki kişi becerebiliyor, bu nedenle ikili ilişkilere ve sohbetlere meftunum. karı kız düşkünü olan herhangi ama halis ve temiz bir erkek olduğumu artık anlamış olmalısınız hepiniz. ben de günahkar pullarından allahım. ben senin pulun muyum. ya da ne bileyim işte. hayatta en sevdiğim şey içki içip müzik dinlemek. bu ilk ikisi bir bütün ve tek, ikincisi kadınlar. bu yüzden, bazı geceler sadece o gece olduğu kadarıyla kalmalıdır. el eleyse el ele, dudak dudağaysa dudak dudağa, gözgözeyse göz göze, ya da her neyse işte. bu yüzden üstelemediğim için pişman olmadım hiçbir zaman. hesap kitap gözetmem yani bu gibi meselelerde. uyumak için çağırdıysam uyumak içindir. sevişmek içinse ya da her neyse işte onun içindir. yalnız dinleyip müzik kalmayı pek severim. edalım senin yüzünden bu halim. arasıra aklıma cümleler gelir, onları sahiplerine iade ederim, pek sevinirler. "bütün gün hayranlıkla izliyorum sizi. çalışırken nasıl da umarsızsınız dışarı karşı. kahve içerken ne kadar da dışarı bakıyorsunuz oysa. mükemmel desem yeri var." bi süre sonra günde elli tane bira içebilirmiş gibi gelir insana, kimseyi rahatsız etmeden. sadece sen ne güzel sevdin beni demin kısmına kısa bir ziyaret gerçekleştirerek.

Hiç yorum yok: