ama arkadaşlar iyidir



4.07.2010

dear bubble gum

"'mutfak' diye bir film çekersek eğer sevgilim, şişe rekorları kıracağına eminim." m.b.

mutfağım yok burda. ama bu şiiri sevdiğimi saklayamam. bu, benim bu konuda yazmamı isteyen bir şiir, o yüzden şimdilik buraya saklıyorum aklım ıskalamasın diye. daha sonra ayrıntılıca yazacağım. cüzdanımda biletlerden başka bir şey yok. cüzdanım resim taşımaya alışkın değil. güneşlere bilet keseceğim zamanlar da yakındır elbet. bir güle bakıp dikenlerine uğramadan. uluslararası bir kız sevmeyi planlıyorum nicedir, hem avrupa birliğine girmiş hem de el öpmeyi bilen. gerizekalı lafını ömrü boyunca kullanmamış ve kullanmayacak olan. hamur karmak lazım bazen, ister oyun hamuru ister ekmek, hepsi oyun benimçin. yemek yemek de öyle, üstüne yakılan sigaranın elbet bir ciddiyeti malum. bana çoğu şey yakışmaz. hiçbir şey, kopçalarla tutturulmuş bir. bir ne. aklımı her haftasonu barlara veriyorum, her gün kendimi işime verdiğim kadar. aynalara bakmayalı ne zamandır, gelip gitmiyorum sana da, bana çay demleyişlerin hiç vaki olmadığı kadar. kibritle sigara yakmayalı bugüne kadar epey bir gün olmuş. halbuki kibrit de bizim bir ormanımız. bir yazdığım herhangi yazı aklıma hücum ediyor bazı böyle durumlarda. hissettirmemeye gayret ediyorum. bir bakıyorum arkadaşımın bir arkadaşı bana aşık olmuş, ama olmaz ki, onla ben, her ne kadar çiçekleri sulamayı dünyanın en iyi işi bilse de, benim çiçeklerim dünyanın müzikle yetişen çiçekleri. sarılmakla sıkmak arasındaki farkı bilemeyişim gibi, ama yine de, çok iyi sardığımı sarmaladığımı bilmeni isterim, seni sevmekten dolayı sarmayı kırabilirim, ama sana hiçbir zamankinden ziyade sarıp. ya da benim hiç bilmediğim şeyler var. tam, tam da, tam da o bu var. tam seni kurtaracaktım. tam seni düşürmeyecektim ellerimden yere. hiçbir yere. ya da gidebileceğimiz herhangi bir yerlere. merhaba, seni seviyorum. ki alakası yok di mi bunun içinde bulunmayı umduğumuz filmlerle. iddia ediyorum hep ama sigaranın kültablasında son bulmasıyla sona eriyor aşkımız. aşkımız aşkımız derken, olmayışların, olmayışlarının kümülatifi geliyor göklerine mahallemin. göğsün, aslında bence sadece kalp atışlarını dinleyebileyim diyedir, ki sen bunu bugüne kadar sadece bir mırıldanma sanmışsındır, bense hiç.


fotoğraf gökçe dilek'e aittir.

Hiç yorum yok: