ama arkadaşlar iyidir



29.07.2010

benim bir kere babaannem ölmüş. babam ben arayıp haber verir bu gibi durumlarda. ve ben cenazesine yetişirim. cenazelere yetişmek için çok hızlı araba kullanır ve kendim de yolda cenazelik olurum ama artık ehliyetim olmadığından araba beni kullanacak ve sabrımı suistimal etmemesini rica ediyorum kendisinden. şimdi evde yas havaları hakim. telefondan halamın yükselen sesini duydum, kulaklarım çınladı. babam zaten yıllardır babasızdı, şimdi annesiz de kaldı. ben çoksuz kaldım. bizim sürahi hanım sahi neden böyle yaptı dersiniz, apansız, daha benim düğünümü bekleyecekti, acele etme demiştim ben ona. şimdi benim seninle tanıştıracak orjinal bir tanıdığım kalmadı sayılır, kosti de giderse tamam sana bile gerek kalmayacak demektir. babaannem değil, nenem öldüyse aşkımız da bitmiş demektir, çünkü sana onun şiveli sözlerini söyleyip seni güldürmenin artık buruk bir pratikliği olacaktır ve bu benim içime batar. nenem, beni baktı, beni çiğ yumurta ve süt içirdi gecenin bi yarısı uyandırıp, aksi halde ben burda olmayacaktım. ama şimdi o yok. birileri mutlaka yok olur.

Hiç yorum yok: