ama arkadaşlar iyidir



17.12.2010

atımı bağladım nar ağacına

- hani sen bu kadar sık yola çıkıyorsun ya, şu tahta bavullardan var mı sende?
- bir roman yazacaksam olsam adını tahta bavul koyar mıydım acaba, romana olmasa bile belki oğluma veririm adını.
- oğluna çok yaklaşmıştık hatırlıyor musun?
- an meselesidir yaklaşmak ve uzaklaşmak biliyorsun.

biri ne zaman tutup bana madrigal dese, aklıma ilhan berk'in madrigaller'i gelir, 1'i 2'si 3'ü hepsi. aklıma ne zaman tutup madrigaller gelse bana biri madrid der ve nightnoise adlı gruptan klasik morning in madrid şarkısı çalar omzumda. omzum güzeldir benim, kadınlar omuzları sever; kadınların omuzları mühimdir, erkekler de tutup bunları sever.

- ellerine bakan bir kız resmi çizmek istiyorum ama çizemeyeceğimi biliyorum. sen çizer misin benim yerime, ellerinden kopya çekebilirsin pekala.
- senin için tüyümü kıpırdatmam.
- o zaman bi el at da büyükada'ya gidelim.
- ne işimiz var orda.
- i'm not here, this isn't happening.
- çizdin sen.
- devreleri yakmak güzel bir deyim değil mi? bugün bana tatil. müslümanlar gibi cuma tatili. cumartesi devre arası. pazara iş var.
- bak merzifon'a el atabilirim seninle.
- tamam ama ben otobüsün üstünde gitmek şartıyla gelirim ancak. penceresinden sarkıp cama tıklarım, öperim filan.
- film izlemeyi yasaklıyorum sana.
- sen inek sağdın mı hiç?
- süt ne güzel bir şey di mi, bembeyaz, beyaz beyaz,
- hiç kullanılmamış gibi yaşadığının farkında mısın? sergilenmek için, ama teşhir asla değil, öyle duruyor gibisin. hiç başına kötü bir şey gelmemiş gibi, hiç canın acımamış gibi, ya da hiç çok mutlu olmamışsın gibi,
- okuduğun bunca şeyden böyle bir sonuç mu çıkardın?
- sana galiba aşık oldum ben. aşık ben sana galiba oldum.
- bu konuşmada kız kim erkek kim anlaşılmayacak biliyorsun di mi.
- hiç ciddi konuşamayacak mıyız sennen.
- kalp krizi kadar ciddiyim.
- terlik, kiremit, karamel, iğde, tarçın, karanfil, elma dersem git ve geri gelme
- micus'un mad bird şarkısını senden mi ayarttım ben
- sıkıldım bütün bu konuşmadan ben, çok sıkıcısın
- ben de sıkıldım konuşmaktan

ben şaşırdım şimdi, ben hangisiyim, türlü şekillerim olduğu muhakkak ama marangoz işi miyim, öyleysem bile kulağının ardındaki kalem olmak isterdim en azından. değilsem aradaki geçme payları bırakıldı mı ki paso verilirken, geçebilecek miyiz. bilmiyorum. frezeyle çentik açtın bana. ve frezya zamanları geliyor sanırım.

- ağla firuze, ağla.
- çift taraflı giyilebilen bi giysi gibisin.
- ipi çektiğinde kapımın çalacağını biliyor muydun.
- umarım sen de bir gün layık olduğun insanı bulursun.
- allah kayığını buldursun.
- elmanın çekirdeğini yutmak çok hoşuma gidiyor.
- çocuğumun babası olmanı istiyorum.
- benim tavşanım oldu, bıldırcınlarım oldu, kirpim oldu, güvercinlerim oldu,
- gülümse hadi gülümse, bulutlar gitsin.

Hiç yorum yok: