ama arkadaşlar iyidir



18.05.2010

merhaba ben eşref. benim de saatim var. merhaba ben red kid, i'm a poor lonesome cowboy. merhaba ben dead can dance. merhaba ben bazen. merhaba ben david bowie'nin the man who sold the world yorumunda arkada çalan çıkırık çıkırık sesleri. merhaba ben joe, hani var ya, hey joe. merhaba ben jude, hani var ya hey jude. merhaba ben lord, oh lord won't you buy me a mercedes benz. merhaba ben lord, hani knows it would be the first time. merhaba ben can. merhaba ben cin ali. merhaba ben şarap. merhaba ben çakmak. merhaba ben limonata, bu durumda sen de limonitam oluyorsun, ki o vakit güzel olur. merhaba ben makilerin orası. merhaba ben akdeniz'in ufka doğru mora çalan mavisi. merhaba ben delice. merhaba ben erken dönem blues. merhaba ben izmarit. merhaba ben güneş kremi. merhaba ben hoparlör, bir yanıyla aparlo. merhaba ben detan sinekkıran. merhaba ben cüzdan. merhaba ben kar küresi. merhaba ben bozuk para. merhaba ben lezzet unsuru. merhaba ben küpşeker. merhaba ben şeker oğlan. merhaba ben tebeşir. merhaba ben şiir. merhaba ben vitamin. merhaba ben kaplum. merhaba ben toplum. merhaba ben kurbağa. merhaba can, fin can. merhaba les enfants du perdu. merhaba ben ry cooder. merhaba ben without you i'm nothing. merhaba ben ben etiket. merhaba ben defter kitap kaplama kabı. merhaba ben basarım her türlü kalıbı. merhaba ben enaniyet unsuru. merhaba ben allame-i cihan. merhaba ben çikilop. merhaba ben çilekop. merhaba ben çinekop. merhaba ben aile ansiklopedisi. merhaba ben tik tak. merhaba ben yüzgöz. merhaba ben zımba. merhaba ben kışlanın önünde bülbüller öter, üzülme sevdiğim bugünler geçer. merhaba ben telefon, cep telefonu. merhaba ben zeytinyağlı barbunya. merhaba ben tarlalardan çalınarak yenen çiğ bakla. merhaba ben üç artı bir yüzelli metrekare. merhaba ben kombi. merhaba ben sizle bir şiirimi paylaşmadan edemeyeceğim:

Tam bi Şiir

doğrudan kaleye

kombi gibiyim el dost
özgürlük ve bağımsızlık benim biraz karakterim oluyor merkezi sistemlere karşı
çok yanarsam zor onulur acılar yaşatıyorum sahibeme her aybaşı
hiç gürültüsüzüm size, belki birazcık kendime, yanan içten içe içten içe
ve bu bendeki öyle bir iç ki, şiire çarşı

zombi gibiyim el dost
geceleri ilginçtir berhudar oluyorum pervaneyken derbeder hikâyelere
korkutmalarımı göklerinize bırakmış salınırken yukarıda kaybettiğim irtifalarla
“sıfatları at, sıfatları at,” diye bağırıyor ordan, yüzyıllık sakinlerine sancılar saçtığım hancı

tombi gibiyim el dost
eski bir ilkokul dostunu hatıralatıyorum ağzı yumurta buram buram
hepiniz yediniz ulan beni
tahtaya kalkıldığında önündeyken haritanın
bir el önlüğün cebini oyar oyar oyarken
billur tuzlar akar akar akarken
bütün ezberlere ayarken
teneffüslere yakın akıllarda, yeşil mi sarı mı diye ışık yakmışlığım da çoktur
düşündükçe yanıyor şuram şuram

dombi gibiyim el dost
hani şu dombilinin memleketi
arka bahçede şiire iki tek attırırken bastı
büyük şairler beni.

kaleden kaleye gol olmaz.

merhaba ben ahmet, kul ahmet. merhaba ben sarıcaoğlan. merhaba ben çalar saat. merhaba ben büsbüyük saat. merhaba ben cemil meriç, tanıştırayım bu da lamia hanım. merhaba ben milli eğitim müfettişlerinden hüseyin şevki topuz. merhaba ben lefter küçükandonyanis. merhaba ben hammamizade hasan dede efendi. merhaba ben 65daysofstatic. merhaba ben you, you're awesome. merhaba ben rakı, yeni. merhaba ben iyotlu sofra tuzu, yakarım yaraları. merhaba ben karanlık. merhaba ben cinnet modern. merhaba ben kar, yağarım bazen. merhaba ben atıf, -ta bulunulan. merhaba ben kolonya. merhaba ben this is your captain speaking. merhaba ben hakan talking here. merhaba ben modern talking. merhaba ben george, bu da arkadaşım lennie. merhaba ben bar, bildiğin bar. merhaba ben halk oyunu, folklorik öğe. merhaba ben şarj aleti. merhaba ben pepe, pepir, kekeme. merhaba ben evleniyoruz mutluyuz. merhaba ben eşkenar küme. merhaba ben denklem. merhaba ben nota, ali kemal nota. merhaba ben vurucu tim. merhaba ben muhabere çavuş emeklisi. merhaba ben ssk emekçisi. merhaba ben müzik kutusu. merhaba ben kuş gurusu. merhaba ben göz. merhaba ben elveda. merhaba ben merhaba. merhaba ben mevlid-i şerif. merhaba ben tanrıların arabaları. merhaba ben fakir bir baykurt. merhaba ben enaniyette sınır tanımaz. merhaba ben sen. merhaba ben doksanlar. merhaba ben sex drugs n rocknroll. merhaba ben hasta siempre. merhaba ben mayalardan mononoke. merhaba ben harper, the drugs don't work. merhaba ben tom, jerry'nin gediklisi. merhaba ben tom amca'nın kulübesi. merhaba ben johnny cash. merhaba ben tüm zamanların. merhaba ben nöbet, tutulan cinsten. merhaba ben bulaşık. merhaba ben kirli çıkın. merhaba ben tıraş, enseleri de alalım doktor. merhaba ben anlam, verilemeyen türden. merhaba ben beş şehir. merhaba ben bir efsaneydi efsaneydi senle beraber olmak. merhaba ben kapıcı cafer. merhaba ben benim adım cemil. merhaba ben kaygısızlar'ın eleman. merhaba ben süt, ılık içiniz. merhaba ben belle, seton mokon direnvante purel. merhaba ben düşünme sanatı. merhaba ben ceycey. merhaba ben mustafa. merhaba ben dünya haritası. merhaba ben borazan. merhaba ben vladimir nabokov, uçarım bazen. merhaba ben lolita, yok artık. merhaba ben laksatif. merhaba ben stres ve başa çıkma yolları. merhaba ben lambalı radyo. merhaba ben tütün, sarınız sarılınız sarmalayınız. merhaba ben iyi geceler. merhaba ben kum saati. merhaba ben living next door to alice. merhaba ben jel. merhaba ben wilyım tel. merhaba ben selobant. merhaba ben solo, hem yumuşak hem hesaplı. merhaba ben solo, test. merhaba ben sensiz saadet neymiş. merhaba ben ses. merhaba ben seda. merhaba ben kuzu. merhaba ben bıldırcın. merhaba ben kirpi. merhaba ben japon. merhaba ben koreli. merhaba ben lakap. merhaba ben tek. merhaba ey güzel çiçek.

Hiç yorum yok: