ama arkadaşlar iyidir



18.05.2010

merab ben müştak. bu ismi ortaokulda bir üst sınıfımdaki gözlüklü bir çocuktan hatırlıyorum. ismi ilgimi çekmişti, yoksa muhabbetim yok. isimlere özel ilgim var. çoğunlukla muhabbetim yoktur, mahabbetin kel anlamına bayılırım. arapçanın fonetiğini sadece kuran'da seviyorum, konuşulurken ve şarkılarda asla. tabii bir de gafsa ile souad massi'yi tenzih ederim. abdulbasid abdussamed'in kıraatını çok beğenirim misal. benimki de fena sayılmaz laf aramızda. biz yörükler birbirimizden kız alıp verirmişiz eskiden, ben öyle yapmadım. çaylardan en çok hamzabey çayını ve ağva göksu çayını severim (boy boy fotoğraflarım var her ikisinin kenarında rakıyla boy boy çocuklarımız olmuş), bir de çaykur'dan henüz vazgeçemedim, lipton'un kokusu biraz yabancı bana, kötü kokular alıyorum, yine de tekelciliğe karşıyım, çaykur açısından bahsetme gereği hissettim. bizim eve çok misafir gelir gider, bi türlü rahat yok mına koyim. hadi ben kaçtım.

Hiç yorum yok: