ama arkadaşlar iyidir



3.05.2010

Madonna Olacakmış

madonna olacakmış
gülmeyin
belki yarası var
çok gülümsemiş, mutsuz olmamış
belli şakası var

(nil)



kahvaltım olsana madonna
gözlerin sürsün yüzümdeki bu çorak tarlayı
ayçiçekleri zeytinler filan sulayalım çayla
sen sen ol kahvaltım ol
tamam olacaksın
madonna da ol
parmak bas en zayıf notalarıma
kezzap tuztuhu filan dök bütün havuzlarıma
yeter ki canlanayım, demleneyim
bakma şimdi kıyıya vurduğuma

kahvaltım ol madonna
madonna ol
gülmesinler
güldüğünü hissedeyim
gözlerin yeni açmış birer domates
maraz bulmuş bu ağacı ilaçla madonna
gülgillerden filan isteteyim seni
çilekler gibi yayıl topraklarımın üstüne
kalemin bedenlerinde birer adet benek
nokta noktalı bir şeyler
gül bana madonna
reçelim olmanı isteyeceğim sanırım senden bir ömür
kahvaltım olur musun madonna
bergamotlayalım akdeniz’in bütün yaylalarında
yörüklere maya çalalım
akdenizlere her inişimizde kelebekler’den kelebek toplayalım

hissediyorum bazen
madonna olacaksın
gülmenden içinden dışından ellerinden ağzından telinden telvenden
hele o çayda açtığın yol koku doku dokun yok mu
gel al bu yolcuyu bir çay içir yüzünün dinlenme tesisinde

kahvaltım olur musun madonna
sabahları acıkmayı o’ndan öğrendim
sana ben öğreteyim
çörek otu toplayalım böreklerin üzerinden
gözlerine filan dönüşsünler
kaç zeytin yediğimizi unutalım
zeytini ağacıyla birlikte yiyelim
çekirdekler başımızdan konfeti döksünler
ekmekler arkamızdan ağlamasın
tabak çatal orkestrası la cumparsita çalsın
biliyorum madonna olacaksın
kahvaltım da olur musun
altını birlikte alırız bu hayatın
sofra bezini kuşların önüne dökeriz
tuş sesleri ovalara yayılır
yeter ki olalım madonna
birbirimizin dikişlerini fırçalarız
kanal tedavilerimizi yaparız

evimizin planını anaokullu bir çocuğa çizdiririz
kahvaltım olursun
bir dağın eteklerinin plilerine bir soframız
ne de bahtiyarız
her daim meyve bulunduranım ol
ziyanı yok madonna da ol
bırak dökülsün temizleriz
güneş girsin doktor girmesin o bizim evimiz
miras değil zo alınterimiz olur
annem sana terlik pabuç alır

bora’nın ve üçsan’ın saklama kapları güzel, kaliteli, bak bunun üç tanesini bir milyona aldım
ne dersin, madonna olacak mısın? kararlı mısın?

kahvaltısı olalım birbirimizin
çayı çemberi çekirdeği
panzehiri zembereği
battaniye altına girip yoğurdu bekleyelim sütler gibi


ah madonna
sen çok hülyalı bir kız olacaksın
madonna olacaksın

Hiç yorum yok: