ama arkadaşlar iyidir



18.05.2010

merab ben müşfik. en sevdiğim oyuncak su tabancası. yirmidokuz yaşındayım. bazı şarkılara bayılırım. zihin yaşımı ölçmeye çalışırken pek çok problemle karşılaşıyorum. pillerin bitmesini bilimsel olarak açıklayabilirim. sigara kullanıyorum, leblebi gibi. leb demeden evet evet bende bu huy var. cep telefonum cebimde ikamet eder hassaten. agnostik olduğum yönünde şüphelerim sıfıra yakınsak. askerliğimi yaptım dünden beri, resmi olarak bitmedi. resme karşı yeteneğim zayıf, hayalgücüm geçer (beş üzerinden iki), vasat yani. vasat lafı vasıflı bir laf. karnemde hepsi pekiyi dönemlerim oldu benim de, ama bunu ne tür bir ilkokulda okuduğuma bağlıyorum ben daha ziyade. ordan oraya, ordan oraya, bağlamayı severim. içki içmeyi severim. terimin içki kokmasından hazzetmesem de engel olamayabilirim. bağlamayı severim, tamburu (yaylısı ayrı mızraplısı ayrı), klarneti bilhassa, ses çıkaran cihazlara ilgim var. en büyük uğraş alanlarımdan biri kendimim, epey vaktimi alıyorum. görüşürüz.

Hiç yorum yok: