ama arkadaşlar iyidir



24.05.2010




la vida es un carnaval

dear diary,

yesterday i chilled out all the day
it was very kind of you insisting me there to stay
all the environment around me was fascinating, amazing
the happiness of mine was enormous
thank god for this huge life (la vie, la vita, la vida...)

tercümesi: lounge fm geçen yıla kadar yalnız takılmıştı, geçen yıl yine bu kulvarın önde gelenlerinden radyo oxigen'le birleşerek lounge o2 adını aldı ve ikisi birlikte benim dağbaşlarında bile internet aramama sebep oldu. kaygının kafanın derinliklerine doğru itildiği, onun yerine insan beyninde içinde tavşanlarıyla bir havuz inşasına girişildiği bu müzik türüne öncülük eden, ev hayatına düşkün insanlar için özel bir yeri olan bu radyo kanalı 2007 yılında içinde At The House Of Clerkenwell Kid adlı mucize başta olmak üzere, Koop Island Blues, Don't Leave Me This Way, A Quiet Conversation, Bittersweet Faith gibi yükseltileri de barındıran bir toplama albüm hazırladı. istanbul benim için upuzun bir süre bu albüm oldu işte. bunu dinledikçe uzaklaştım içimin uçurumlarından, bunu dinledikçe sığındım istiklal'in kadıköy'ün ara sokaklarına. bunu dinledikçe elini filan tutup çukurcuma'ya indim. bunu dinledikçe heyecanımdan ayakkabılarım bile fırladı ayağımdan. bunu dinledikçe dünyayı beğendim. bunu dinledikçe güzel gelmeye başladı güzellikler. o yüzden bu toplama albümün indimde ve inimde kıymeti çok büyüktür.

sene 2010'a geldiğinde, güneşle karışık bir mayıs günü bana yapılan bir sürprizle kendimi bu kanalın öncülüğünde gerçekleşen festivalde, kemer country'de buldum. çok aşina olduğum bir durum değildir bu tarz eğlenme aktiviteleri ama istanbul bir süre benim için bu festival olacak, bundan eminim.

bugün çukurcuma günü, imza günü yapacağım. yine sağlıcakla kalacağım.

Hiç yorum yok: