ama arkadaşlar iyidir



3.05.2010

Evet


sarı bir adam biliyor sadece
zühtü ile meryem [hangisi önce]
bu mutlu gününüzde
çuvaldız hep bana

şu saatlerde evet dedi
ayağına bastı oonun
oonun ayağına bastı
evet
ayağıma bastın çocuk
çok kötü bastın çocuk
tırnağı biraz fazla kesmek gibi dibinden
acı
geçecek
bir iki günü bulur

bu evet'in denmesi

yaktın yandırdın beni
yıktın yıkadın beni
yıkadın ve dolaba kapadın
ve biz içerdekiler büyük bir gürültüyle yıkıldık
ıpıslak
'sen içerdeyken ben'
aldırma ulan 128
ben içerdeyken sen
evet; çoşkuyla, közlerinde kahkahalalalalarla
gözlerimde balyozlaşlarıyla
talaşlarla
çapaklarla
kaynak kıvılcımlarıyla

sonusuza kadar evet
artık sizin de bir defteriniz
içine çocuklarınızın adları
zühtü meryem hilal gülnihal boranalp kürşat kutadgu bilig



“çekirdek eğlencelik
çekirdek eğlencelik” (arada bir nakarat)



insan üzülen bir varlıktır kurt
tarkan viking kanı içecek bu gece
insan üzülen bir varlıktır kurt
where will you sleep tonight mesela
veya bu gece bütün gerçekler gerçeğe girecek
çuvaldızı giren çıkanı bana benim hesabıma yaz allah'ım
veresiye kabul etmezsen bu gece topluca kapatırım
o veresiye kalmadan

prozit şerefe prozit
bu saatlerde evet demiş olmalı
evet dediniz ve kaybettiniz hanfendi
gülünüz
bir defter kazandınız bordo bereli
bunu atatürk'e borçlu olmalısınız pek medeni
prozit şerefe prozit
o ağacın altını şimdi anıyor musun
siktir git
yaktım o ağacı bütün ormanı aman ormancı canım ormancıyı
elinle yaktığın ateşi gözyaşınla söndüremezsin orman ihbar alo yüzyetmişyedi
yengen elmayı yedi
o ağaç prozit
ondan kestiğim filizi sivriltip sivriltip
kürdan değil
kalbime tekmil
selam durdum ciğerlerime dokundum
o saatlerde evet dedi
bir adet sarı lamba bunu biliyordu başından beri
bana söylemedi
küfür yok bebeğim küfür yok
aci

biz acıyla emirgan'da barbut atardık bebeğim
biz hacıyla eskişehir'de mazbut birer tatardık
çekik içli
boşver bunları
şu saatlerde he dedi

acı
önümden çekil moruk
şu saatlerde taca çıktım
rüzgâr çıktı
aldı beni götürdü
hepimiz topuz
topunuz topsunuz ey dünyalılar
imza diye bir şey ne için var
ne için neye bu kahkahalar

şu saatlerde evet
çuvaldızı kendime













Okuyucu Yorumları

skipjames: modern bir ümit besen bestesi gibi duruyor. nikah masasına terennüm.
buddyguy: bu ne lan!
bigmaceomerriweather: kendimi buldum. ilk zamanlarımda yazdığım şarkı sözlerine benziir.
kokotaylor: kuku düşkünü bir ergen kedinin uzanamadı ciğere mundar mı murdar mı diyor siz.
susantedeschi: bir erkek beni böyle öfkeyle sevmiş olsa, bilmem nasıl olur ki.
alifarkatouré: doğulu bir hava sezdim.
mississippifredmcdowell: mississippi kenarında rakı içer gibi.
ibrahimsadri: aa, benim dizeyi çarpmış, ece ayhan’dan çarptığım dizeyi. ortak bir bağımız olmalı, veya bir anısı filan.
ormancı: şimdi babanı laciverde boyadın.

Hiç yorum yok: