ama arkadaşlar iyidir



18.05.2010

merab ben ziya. sigaralardan winston box, özel bir sebebi yok, alıştım sadece. yoksaaa, ben de eski camelcılardanım allah'ım, ben de ben de. camel filters contain a blend of choice turkish and american tobaccos to bring you full smoking satisfaction with camel quality. hey yavrum hey, bok var gibi ben gittim bunu halıkent mahallesindeki masalara kazıdım, tabii o devirde kağıt kalem ne arar, çok da efkarlıyım o aralar, onbeş yaş boru mu, bir sakalım bile yok. neyse, demem o ki içkiler arasında karar veremiyorum. özel bir tercihim yok. şampuanlardan nar özlü olabilir. parfümlerden de ne alınırsa kullanırım. kendim almam. kokusuz tatsız sertliği yüksek bir suyum, iç iç kudurmalısın bence. şu an açım mesela, bu da demek olur ki yanıma yaklaşılmaz, her an gümleyebilirim, kimseyi tenzih filan da edemem. şeker hastası değilim. hanımın elinden ne olsa yerim. bekarım. alasmarladık.

Hiç yorum yok: