ama arkadaşlar iyidir



18.05.2010

merab ben zehir. atım araptır benim, aman yüküm şaraptır benim. türküleri severim. otobüste gelirken hep kafamda kurarım, şunu yazayım bunu yazayım, gelince bir bakarım sıfır. cover'lara bilhassa ilgi duyarım. cover şiirler yazarım. sigaranın jelatinini kıvırır kıvırır kıvırırım, hemen çöpe atmam, alışkanlı kişte. ilk nefes çok önemlidir. ilk öpücük gibi. böyle bir dizi vardı di mi, hemen aklınız oraya gitsin şimdi, neydi karakterin adı kırikıri. kraker gibi. sevgilim de güzel tabii, kelime babında. güzel olmayanın bu dünyada işi yok, ve ben, bu güzellik ajansında çay dağıtıyorum etrafa, göze çarpmamam bu yüzden, orda yatıp kalkıyorum. reklamcıları sevmem, çünkü bazıları çok zeki ve bize reklamları hoş gösterebiliyorlar. istanbul'da kalsam çoktan reklamcıydım. bir dünya markasıydım. dünya bir markadır ayrıca. euro'nun altında kalsa da. merhaba derim sevdiğim şekillerde, bazen h'nın üstüne basa basa, bazen sadece meraba, bazen kızlar gibi mıriba, morobo. buradan maraba'ya geçmek çok hoşuma gider, eski marabalardanım, dünyanın pek çok ilkel sektöründe çalıştım. dondurmacılık bile yaptım. külahtan külaha bir aşk yaşamak istiyorum seninle, sonra altı yıl arayla iki çocuk. özel ilgi alanlarım var benim de. hesap makinelerini sevmem, rakamlarla bir şeyler yazmayı bu yüzden bilmem. ahah mürekkebim bitiy. kötüdür bu espri mesela, espri bile değil, söylesene kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde. arabesk müzikle aramızdan bir dere akar. dolaylı yöresindenim tür kedebiyatının. yazılarımı gündüz ayık kafayla yazarım. yarın istanbul'a uçarım. bohemian rhapsody, ya da la boheme. sağlıcakla.

Hiç yorum yok: