ama arkadaşlar iyidir



3.05.2010

işte geldiniz (I)
mayıs

hıdrellez gibisiniz
işte geldiniz
hoş geldiniz

o o
gözleriniz! de mi buradaymışlar
hoş gelmişler

dostlarım, beni bu iskeleye fena bağladılar

sofranızı uzaktan seyrediyorum
burada ha bu babaya bağlı kalıp
tahir olmaya özenip
tahripkâr tahrirler karalıyorum

hayır, kusurunuza bakmıyorum
sorun da yok, tek başıma içiyorum

işte geldiniz
hoş geldiniz
yollarımız gözlerinizde kalmıştı
ne de içtendiniz

neredeydiyseniz neredeydiniz
BANA NE GETİRDİNİZ?

bu evcil harflerin afacan evciliklerine gözlerinizle mi göçlerinizle mi dikkat edersiniz?

şimdi söyleyin bakalım
sizin de var mıdır herhangi bir ederlesiniz
mayıs’ın altısında bir dilekle geceden suya bırakılan
sabaha gerçekleşmesi beklenen
yahut bir şarkıda içli mi içli mi içli mi içli söylenen?

işte geldiniz
eliniz boş gönlünüz loş geldiniz
devlet başta kuzgun leşte geldiniz
bu ne rahatlık! sergüzeşte geldiniz?
bu kadar da geç kaldınız, sanki eldiniz
yine de yine de hoş geldiniz

şimdi bu iskeleden üstüme -tütün- basıp
ıslıklı bir şarkı tüttürüp
geçip gidiniz.


Hiç yorum yok: